15 September 2005

Hilsen fra Tromsø, 2005

Hei, jeg heter Danaca. Dette er mitt andre år på St. Olaf, men jeg er ikke på St. Olaf akkurat nå. I år studerer jeg nordisk og statsvitenskap ved Universitetet i Tromsø. Jeg kom til Tromsø for en måned siden, og jeg trives veldig godt her.

Tromsø er en liten by når man sammenligner den med Bergen eller Oslo, men man finner mange gode muligheter her. Jeg deltar i aktiviteter på universitetet og på Fjellheim Bibleskole. Det er også mulig å gå på tur hver dag i de store fjellene over hele øya. Jeg har truffet mange hyggelige folk, både norske studenter og internasjonale studenter fra hele verden. Jeg har også begynt å jobbe på studenthuset "Driv" og på Frelsesarmeen i byen.

Jeg håper at dere skal fortsette med å lære norsk og kanskje komme til Tromsø neste år! Det er et fint sted, det kan jeg si!

Hilsen Danaca